Siostra - Louise Jensen - recenzja

Miałam ostatnio okazję przeczytać książkę „Siostra” Louise Jensen. Akcja rozpoczyna się, gdy główna bohaterka - Grace, po stracie swojej przyjaciółki - Charlie, nie może się pozbierać. Kobietę dręczą ostanie słowa przyjaciółki „Zrobiłam coś strasznego. Mam nadzieję, że mi wybaczysz". Chcąc się dowiedzieć, co takiego strasznego zrobiła Charlie, Grace odkopuje pudełko, które kiedyś z Charlie zakopały, jeszcze jako nastolatki. Obiecały sobie wtedy, że odkopią je razem, dlatego otwierając je Grace poczuła straszny ból. W pudełku znalazła list, dowiedziała się z niego, że przyjaciółka strasznie chciała znaleźć swojego ojca, bez którego się wychowywała, którego nawet nie znała. Grace postanawia spełnić marzenie Grace. Od matki przyjaciółki wyciąga imię i nazwisko, a w poszukiwaniu pomaga jej chłopak - Dan. Po zamieszczeniu ogłoszenia w Internecie, do Grace zgłasza się Anna, która twierdzi, że jest siostrą Charlie. Wkrótce dziewczyna zadamawia się u Grace i Dana. Od tej pory dotychczasowe życie Grace diametralnie się zmienia.

Książka Louise Jensen „Siostra” wciągnęła mnie od pierwszej strony, miałam ochotę ją czytać i czytać. Przedstawia historię bardzo poruszającą i zawiłą. Opowieść została podzielona na dwie części: przeszłość i teraźniejszość, także miałam okazję „zobaczyć” jak ta przyjaźń Grace i Charlie się rozwijała. Mogłam bliżej poznać przyjaciółkę głównej bohaterki.

Moim zdaniem książka bardzo fajna i interesująca. Polecam ją bardzo gorąco, warto przeczytać.



Natalia, lat 16


Książka wydana przez


Komentarze